x تبلیغات
جهان سطل

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری قوسدار

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری قوسدار

سطل زباله گالوانیزه در جهت ذخیره و نگهداری زباله ها و پسماندها مورد استفاده قرار می گیرد. این سطل زباله ها به گونه ای طراحی شده اند که عملیات تخلیه و جمع آوری زباله ها با بیشترین سرعت و بهترین حالت صورت می گیرد. سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری قوسدار دارای 2 گارد ضربه گیر است که از مخزن زباله در برابر ضربات و صدمات احتمالی محافظت می کند. سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری قوسدار دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم از جنس فلز است. ورق گالوانیزه مورد استفاده در ساخت این سطل زباله ها دارای ضخامت بین 1.5 تا 2 میل می باشد.

خرید سطل زباله مکانیزه و گالوانیزه

 سطل زباله گالوانیزه

خرید سطل زباله مکانیزه و گالوانیزه

سطل زباله مکانیزه و گالوانیزه یکی از ضروری ترین تجهیزات شهری است که در جهت پاکسازی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ظرفیت های گوناگونی نظیر سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری، سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری و سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری تولید می شود. سطل زباله مکانیزه و گالوانیزه دارای 2عدد دستگیره در دو طرفین است که موجب سهولت در حمل و جا به جایی آن می شود. این سطل زباله ها آنتی باکتریال بوده و مانع از انتشار بوی نامطبوع زباله ها می شوند.

قیمت انواع سطل زباله گالوانیزه

 سطل زباله گالوانیزه

قیمت انواع سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه یکی از بادوام ترین و مستحکم ترین انواع سطل زباله شهری است که در جهت پاکیزگی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، خیابان ها، پیاده روها، بوستان ها، کارخانجات، بیمارستان ها، مراکز آموزشی، پایانه های مسافربری و... کاربرد دارد. سطل زباله گالوانیزه در ظرفیت های مختلفی همچون سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری، سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری و سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری تولید می شود.

سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری محدب

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری محدب

سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری محدب در جهت ذخیره و نگهداری زباله ها و پسماندها مورد استفاده قرار می گیرد. این سطل زباله ها در برابر عوامل محیطی مختلف همچون ضربه، تغییرات آب و هوایی، زنگ زدگی و... مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. کف این سطل زباله ها به صورت نیم گرد و محدبی شکل طراحی شده است. طراحی کف این سطل زباله ها به صورت قوسدار موجب سهولت در تخلیه و شستشوی زباله ها می شود. سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری محدب دارای 2 گارد ضربه گیر است که از مخزن زباله در برابر ضربات و صدمات احتمالی محافظت می کند.

سطل زباله چرخدار گالوانیزه

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله چرخدار گالوانیزه

سطل زباله چرخدار گالوانیزه ابزاری پرکاربرد در جهت ذخیره و نگهداری زباله ها می باشد. اصول طراحی این سطل زباله ها به گونه ای است که عملیات تخلیه و جمع آوری زباله ها بدون دخالت دست و به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود. سطل زباله چرخدار گالوانیزه دارای 2 گارد ضربه گیر است که از مخزن زباله در برابر ضربات و صدمات احتمالی محافظت می کند. سطل زباله چرخدار گالوانیزه دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم از جنس ورق گالوانیزه است. ضخامت ورق گالوانیزه بین 1.5 الی 2 میل متغیر می باشد.

سطل زباله بزرگ شهری گالوانیزه

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله بزرگ شهری گالوانیزه

سطل زباله بزرگ شهری گالوانیزه یکی از ضروری ترین تجهیزات شهری است که در جهت پاکسازی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ظرفیت های گوناگونی نظیر سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری، سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری و سطل زباله گالوانیزه 660 لیتری تولید می شود. سطل زباله بزرگ شهری گالوانیزه در پارک ها، خیابان ها، پیاده روها، باغ ها، ویلاها، مراکز آموزشی، مقابل مجتمع های مسکونی، بیمارستان ها و... کاربرد دارد. این محصول از لحاظ مدل به دو دسته درب دار و چرخدار تقسیم می شود.

سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری با قیمت ارزان

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری با قیمت ارزان

 سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری یکی از پرمصرف ترین تجهیزات نظافتی است که نقش مهمی در جلوگیری از انتشار آلودگی و شیوع بیماری ایفا می کند. این سطل زباله ها به گونه ای طراحی شده اند که تخلیه و جمع آوری زباله ها بدون دخالت دست و به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود. سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 تا 2 میل ساخته شده است. بدنه فلزی این سطل زباله ها به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است.

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری

سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری یکی از اصلی ترین تجهیزات شهری است که در زمینه پاکسازی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از ظاهر زیبا و مطلوبی برخوردار است و سهم بسزایی در مرتب بودن و زیباسازی چهره شهر دارد. سطل زباله گالوانیزه 1100 لیتری مجهز به شیر تخلیه شیرآبه می باشد و از جاری شدن شیرآبه زباله ها و آلودگی محیط جلوگیری می کند. این محصول با توجه به پارامترهایی از قبیل ظرفیت، نوع پوشش، جنس و ضخات ورق مورد استفاده، نوع پوشش، نوع مونتاژ و... قیمت گذاری می شود.

تاثیرات بکارگیری سطل زباله گالوانیزه

 سطل زباله گالوانیزه

تاثیرات بکارگیری سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه یکی از اجرای مهم مبلمان شهری است که در جهت ذخیره و نگهداری پسماندها و زباله ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سطل زباله ها در ظرفیت های 660 لیتر، 770 لیتر و 1100 لیتر تولید می شوند. سطل زباله گالوانیزه قابل استفاده در بسیاری از مکان ها از قبیل بیمارستان ها، کارخانجات، مراکز آموزشی، پیاده روها، خیابان ها، مقابل مجتمع های مسکونی و... می باشد. این محصول از لحاظ مدل به دو دسته درب دار و چرخدار تقسیم می شود. سطل زباله گالوانیزه در مقابل تغییرات آب و هوایی نظیر باران، برف، سرما، گرما و... مقاوم می باشد.

خرید سطل زباله بزرگ شهری

 سطل زباله گالوانیزه

خرید سطل زباله بزرگ شهری

سطل زباله بزرگ شهری یکی از پرکاربردترین تجهیزات نظافتی است که در جهت حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ظرفیت های گوناگونی همچون 660 لیتر، 770 لیتر و 1100 لیتر طراحی و تولید می شود. سطل زباله بزرگ شهری در برابر عوامل محیطی مختلف همچون ضربه، تغییرات آب و هوایی، زنگ زدگی و... مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. این سطل زباله ها مجهز به شیر تخلیه شیرآبه می باشند و از جاری شدن شیرآبه زباله ها و آلودگی محیط جلوگیری می کنند.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد