x تبلیغات
جهان سطل

سطل زباله گالوانیزه در سیستان و بلوچستان

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه در سیستان و بلوچستان

سطل زباله گالوانیزه یکی از بادوام ترین و مستحکم ترین انواع سطل زباله شهری است که در جهت پاکیزگی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مقابل عوامل محیطی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و دچار تخریب نمی شود. با استفاده از سطل زباله گالوانیزه می توان شهری عاری از هرگونه آلودگی داشت. این محصول دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم از جنس ورق گالوانیزه است که به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. سطل زباله گالوانیزه از لحاظ مدل به دودسته درب دار و چرخدار تقسیم می شود.

سطل زباله گالوانیزه با درب بارانی

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه با درب بارانی

سطل زباله گالوانیزه با درب بارانی یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که در انواع مختلفی تولید می شود. این سطل زباله ها نقش مهمی در مرتب بودن و زیباسازی چهره شهر ایفا می کنند. سطل زباله گالوانیزه با درب بارانی مجهز به شیر تخلیه شیرآبه می باشد و مانع از جاری شدن شیرآبه زباله ها و انتشار آلودگی می شود. این محصول دارای 2 گارد ضربه گیر می باشد که از بدنه مخزن  در برابر ضربات و صدمات احتمالی محافظت می کند. اصول طراحی این سطل زباله ها به گونه ای است که عملیات جمع آوری و تخلیه زباله ها بدون دخالت دست و به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود.

صادرات سطل زباله گالوانیزه

 سطل زباله گالوانیزه

صادرات سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه یکی از پرکاربردترین تجهیزات نظافتی است که در جهت پاکسازی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از ظاهر زیبا و مطلوبی برخوردار است و نقش مهمی در زیباسازی چهره شهر ایفا می کند. سطل زباله گالوانیزه مجهز به شیر تخلیه شیرآبه است و از جاری شدن شیرآبه زباله ها و آلودگی محیط جلوگیری می کند. سطل زباله گالوانیزه در ابعاد و اندازه های مختلفی همچون 660 لیتر، 770 لیتر و 1100 لیتر تولید می شود. اصول طراحی این سطل زباله ها به گونه ای است که تخلیه و جمع آوری زباله ها بدون دخالت دست و به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود.

مشخصات سطل زباله گالوانیزه

 سطل زباله گالوانیزه

مشخصات سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه از جمله تجهیزات نظافتی است که در جهت پاکسازی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به سه دسته سطل زباله گالوانیزه مکعب، سطل زباله گالوانیزه محدب و سطل زباله گالوانیزه پرسی تقسیم می شود. سطل زباله گالوانیزه به گونه ای طراحی شده است که عملیات تخلیه و جمع آوری زباله ها بدون دخالت دست و به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود. سطل زباله گالوانیزه آنتی باکتریال بوده و مانع از انتشار بوی نامطبوع زباله ها و آلودگی محیط می شود.

تولید سطل زباله گالوانیزه

 سطل زباله گالوانیزه

تولید سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه با هدف پاکسازی محیط زیست از هر گونه آلودگی طراحی و تولید شده است. اصول طراحی سطل زباله گالوانیزه به گونه ای است که جمع آوری و تخلیه زباله ها بدون دخالت دست و به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود. سطل زباله گالوانیزه در ظرفیت های مختلفی همچون 660 لیتر، 770 لیتر و 1100 لیتر تولید می شود. این سطل زباله ها در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از جمله پارک ها، فضای سبز، خیابان ها، مراکز آموزشی، پایانه های مسافربری، کارگاه ها و... کاربرد دارند.

سطل زباله گالوانیزه در اراک

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه در اراک

سطل زباله گالوانیزه ابزاری پرکاربرد در جهت ذخیره و نگهداری زباله ها می باشد. اصول طراحی این سطل زباله ها به گونه ای است که عملیات جمع آوری و تخلیه زباله ها بدون دخالت دست و به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود. سطل زباله گالوانیزه نقش مهمی در تفکیک و جداسازی زباله ها ایفا می کند. تفکیک و جداسازی زباله ها با استفاده از سطل زباله گالوانیزه موجب تسریع در روند انتقال زباله ها به خارج از محیط شهری می شود. سطل زباله گالوانیزه در انواع مختلفی همچون سطل زباله گالوانیز مکعب، سطل زباله گالوانیزه محدب و سطل زباله گالوانیزه پرسی تولید می شود.

سطل زباله گالوانیزه در کاشان

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه در کاشان

سطل زباله گالوانیزه یکی تجهیزات نظافتی است که نقش مهمی در حفظ نظافت محیط زیست دارد. این سطل زباله ها با استفاده از جوش سرتاسری CO2 جوشکاری می شوند که این امر مانع از نشت مایعات درون آن می شود. اصول طراحی سطل زباله گالوانیزه به گونه ای است که عملیات تخلیه و جمع آوری زباله ها به صورت کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست انجام می شود. سطل زباله گالوانیزه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 تا 2 میل ساخته شده است. این سطل زباله ها بدنه ای تمام فلز دارند که به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است.

سطل زباله گالوانیزه در قزوین

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه در قزوین

سطل زباله گالوانیزه یکی از اصلی ترین اجزای مبلمان شهری است که با هدف حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست توسط شهرداری ها در مکان هایی نظیر خیابان ها، پیاده روها، پارک ها، مراکز آموزشی، کارخانجات و... نصب می شود. این سطل زباله ها مجهز به شیر تخلیه شیر آبه می باشند و از جاری شدن شیر آبه زباله ها و آلودگی محیط جلوگیری می کنند. سطل زباله گالوانیزه در دو مدل درب دار و چرخدار تولید می شود. در مدل درب دار وجود درپوش مانع از نفوذ آب باران به داخل مخزن زباله و پراکنده شدن زباله ها در زمان وزش باد می شود.

سطل زباله گالوانیزه در اردبیل

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه در اردبیل

سطل زباله گالوانیزه یکی از پرکاربردترین انواع سطل زباله شهری است که از انتشار آلودگی و شیوع بیماری جلوگیری می کند. سطل زباله گالوانیزه مطابق با استانداردها تولید شده است. این محصول دارای بدنه ای مقاوم از جنس ورق گالوانیزه است که به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. پوشش گالوانیزه گرم از بدنه سطل زباله گالوانیزه در برابر رطوبت محافظت می کند و مانع از زنگ زدگی و خوردگی آن می شود. سطل زباله گالوانیزه در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود. این سطل زباله ها از لحاظ مدل به دو دسته درب دار و چرخدار تقسیم می شوند.

سطل زباله گالوانیزه در بیرجند

 سطل زباله گالوانیزه

سطل زباله گالوانیزه در بیرجند

سطل زباله گالوانیزه یکی از انواع سطل زباله شهری است که به منظور حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست مورد استفاده قرار می گیرد. سطل زباله گالوانیزه از لحاظ مدل به دو دسته چرخدار و درب دار تقسیم می شود. این سطل زباله ها اغلب در فضای باز همچون پارک ها، بوستان ها، خیابان ها، مقابل مجتمع های مسکونی، پیاده روها و... مورد استفاده قرار می گیرند. سطل زباله گالوانیزه دارای 2 گارد ضربه گیر می باشد که از بدنه مخزن  در برابر ضربات و صدمات احتمالی محافظت می کند.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد